tisdag 29 december 2009

Kom igen!

Ok. Nu måste jag ge mig. Idag och imorgon ska jag skriva tills mina fingrar blöder (ehe...jamennifattar!). På nyårsafton ska det mesta vara klart, så är det bara. Om mindre än en vecka, måndag, ska hela uppsatsen vara klar och jag behöver helgen till att redigera, korrekturläsa och kolla citat och dylikt. Kul att jag har skrivit nästan 7000 ord (man ska skriva 6000-8000) trots att jag har en hel sista del kvar att skriva! Det lär ju bli över 8000 ord. Jag får ta fram den litterära motorsågen när jag redigerar, för mycket av det jag har skrivit ska bort, bort.

Ok. Jag vet. Det är tråkigt att läsa om en kandidatuppsats, men det är vad jag sysslar med just nu (eller i alla fall det jag försöker undvika att syssla med, det beror på hur man ser det).

Av någon anledning går alla här (förutom Anna och bebisen) och lägger sig sent på natten, typ vid tretiden. Och så går man upp, tja, nu ungefär! Så går det till in Pennybridge.

Dags att skriva lite. Eller mycket. Blä.

/Hannah (som snudd på hatar alla som är lediga just nu)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar