torsdag 26 februari 2009

Tiredness

Kan inte någon säga/göra något kul? För just nu är jag bored to death. Eller kanske inte så uttråkad, mest trött. Tröttare kan ingen vara (jo, egentligen, men jag ska alltid vara värst).

Jag vet inte vad det är med mig. Varje eftermiddag är jag aptrött. Så trött att jag somnar i soffan om jag inte aktivt försöker undvika det (vilket är ganska svårt när man är aptrött). Det spelar ingen roll om jag har sovit tillräckligt under natten. Jag är ändå aptrött varenda eftermiddag. Trots att jag tränar och allt. Gah! Jag blir galen (eller "gölön" om jag ska härma Nici och hennes hittepåfranska). Jag hoppas nästan att jag har B12-brist (som min syster, moster och mormor). Då finns det i alla fall en förklaring och en "antidote". Vi får väl se vad läkaren säger nu i mitten av mars då jag har bokat tid. Det här funkar i alla fall inte!

Jag är trött, alltså finns jag. På franska låter det riktigt djupt och poetiskt: Je suis fatigué(e), donc je suis.

Tur för er att jag skriver klagobloggen nummer ett! Då kan ni känna att ni har det ganska bra i alla fall! Am I right? Nästa gång ska jag skriva om något roligt och viktigt. Typ Viktoria och Daniels bröllop. (eller kanske inte?)

<-- Såhär pigg är jag inte idag!

/Hannah (Sleepy+Grumpy)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar