söndag 22 februari 2009

Sweet dreams(?)

Efter att ha sänkt värmen i sovrummet har jag mycket lättare att somna på kvällarna (läs: nätterna). Något jag också har märkt är att jag plötsligt kommer ihåg mina drömmar lite oftare. Jag vet inte om det är bra eller dåligt. De flesta drömmarna lutar åt mardrömshållet. Jag drömmer att jag på morgonen får reda på att jag och David har grälat som galningar, men att jag inte kommer ihåg det för att jag var full när jag kom hem (herregud, jag dricker ju nästan aldrig!?). Jag drömmer att David har blivit anklagad för något hemskt brott och att jag försvarar honom, men att jag sedan får reda på att han faktiskt är skyldig och då är det tack och hej (helt jäkla tragiskt!). Jag drömmer att min handledare har hittat något sjukt dåligt i min uppsats (plagiat?!) och vägrar ge mig mitt betyg, kanske inget betyg överhuvudtaget (herregud, jag har fortfarande inte fått betyget inlagt i Ladok, så jag blir helt orolig av såna här drömmar!).

Hm. Jag kanske ska höja värmen igen?



/Hannah (the dreamer)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar