fredag 27 februari 2009

Så vet man att man inte har ett liv

Man har inte mycket till liv om man skriver blogginlägg en fredagkväll. Fast...man har inte så mycket liv om man läser andras blogginlägg en fredagkväll heller! Sorry, you guys, men så är det!

Vad fint. Då kan jag och ett par av mina läsare slå våra (o)kloka huvuden ihop och tillsammans gräma oss över våra icke-existerande liv. Eller. Vad säger jag nu!? Det är klart att vi har ett liv. Jag bloggar, alltså finns jag. (eller ännu bättre: Jag läser andras blogginlägg, alltså finns jag). Fy fan, vad poetiskt! Vilka röstar för att jag ska bli poet? Ingen, nähe...

Imorgon tänkte jag och David gå från icke-liv till Rock Band-liv. Rock Band-kväll med lite vänner. Det ska bli fan-bloody-tastic!

Nu ska jag nog läsa ut världens finaste bok Pride & Prejudice ('tis a truth universally acknowledged!). Mr Darcy is waiting for me!

/Hannah (livlös)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar