söndag 15 februari 2009

Step by step

Idag lyckades jag pallra mig iväg till ett stepträningspass (det är väl här ni gäspar?). Jaysus. Det var ganska jobbigt den här veckan också, men jag dog i alla fall inte (till skillnad från förra veckan...ehe). Trots att det är jobbigt måste jag fortsätta gå. Det är ju egentligen kul! Det märks bara inte nu i början...(eh!?). Så fort jag orkar med precis allt under hela passet vet jag att jag har gått från ruggigt otränad till ganska mycket mer tränad. Men det kommer nog dröja ett tag tyvärr.

Städningen gick finfint. David var riktigt driftig! Tyvärr var han det när det gällde att pärla, men inte lika mycket när det kom till själva städningen. Jag hoppas att han städar sin del imorgon så att jag kan komma hem till ett välstädat hem efter skolan! Jag mår kasst av damm och stök.

Ok. Nu somnar till och med jag av det här inlägget (jag är visserligen trött, men ändå!).

Guten Nacht.

/Hannah (gäääsp)

2 kommentarer:

  1. Lycka till med städningen. Skulle behövas här med, men jag får väl kunna gå först, blir lite svårt annars.

    Imorgon ska jag ge mig ut i snön till Edsgärdet så önska mig lycka till att jag inte trillar ned för trappan haha

    SvaraRadera