tisdag 24 februari 2009

BOKREA!

Japp. Då var man hemma från bokrean! Jodå. Ni ser rätt. Klockan är närmare halv två på natten! Akademibokhandeln har idag öppet 00.00-01.30, så vi passade på att åka dit och handla en massa fina och billiga böcker (ja, det blev lite mycket...).

Förutom böckerna jag redan har nämnt i bloggen köpte jag de här:



Lyckans hjul - Kajsa Ingemarsson.



Pilgrimsresan - Paulo Coelho.

Om jag inte hade varit så pank så hade jag utan tvekan köpt mer. Fast jag är säker på att jag kommer handla mer på bokrean. CSN-pengarna kommer på onsdag (ja, dessutom är de ju delvis till för att finansiera litteratur, egentligen bara kurslitteratur, men ändå!). Man måste passa på när det är bokrea!

Aj, då. Nu är jag hungrig. Såhär sent. Inte bra. Dags att lägga sig! Imorgon är det skola. Suck.

/Hannah
(trött, hungrig, men nöjd)

2 kommentarer:

  1. Jag var så trött att jag inte orkade. :( Ska gå och trängas lite idag ;)

    SvaraRadera
  2. Ja, du missade inte så mycket, det var galet mycket folk där! Men det var roligt! :)

    SvaraRadera