lördag 21 februari 2009

Pannproblem

Med tanke på att min panna är lika lång/hög som De tre vännerna...och Jerrys pannor har jag funderat på att klippa lugg. Mest för att inte se ut som en tecknad unge med överdimensionerad panna och så. Vad tror ni?

De tre vännerna...och Jerry (+ deras höga pannor):



Jag (+ min höga panna):



Före detta jag (+ min höga panna gömd bakom lugg):



Annan känd panna (David Boreanaz):



Ok. Det är bara för er att erkänna att jag ser ut som vännerna och Jerry! Och att jag ser bättre ut med lugg. Eller?! Det är alltså såna här problem jag tampas med! Ehe...(nej, fråga mig inte varifrån David Boreanaz kom...!).

Jesús y sus amigos! Nu måste jag sova! Jag har varit vaken sedan klockan sju, kära någon! Jag ska läsa de sista sidorna av Never Let Me Go och sedan sova. Wunderbar.

Bonne nuit, mes ami(e)s !

/Hannah (megapannan herself)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar