söndag 15 februari 2009

Jag älskar att städa

Nej, herregud, nej! Klart att jag inte älskar att städa! Jag försöker bara intala mig själv nu när vi ska städa hela lägenheten idag.

Vi försöker dela upp rummen. Det går snabbast så. Men gud så tråkigt det är! Fast det kanske är värt det? Man mår ju inte helt bra av att det ser hemskt ut hemma och att det är damm överallt (ärligt talat, hur kan det bli dammigt så fort? jag förstår inte!).

Nej. Dags att döda dammråttor. Även om jag hellre hade sovit.

Vad gör ni om ni är lediga en söndag?

/Hannah
(the cleaner)


3 kommentarer:

  1. Såja, mycket bättre! Nu slipper jag iaf anmäla blogspot för diskriminering ;)

    SvaraRadera
  2. Skulle ju säga STORT GRATTIS till nya bloggen oxå. :)

    På tal om städning kunde jag inte fått en bättre alla-hjärtans-present: Min man har städat i dagarna två. Jag behövde inte göra ett dugg. Ombytta roller - så härligt!

    SvaraRadera
  3. Tackar, tackar! :)

    Vad skönt att han har städat, jag har försökt få David att städa idag, men det gick sådär! Han har mest pärlat! Jag hoppas att han städar imorgon istället, för jag tänker inte städa mer, haha!

    SvaraRadera