måndag 28 maj 2012

Just nu

Just nu är det sista skolveckan (plus två dagar nästa vecka med examinationer). Jag och min partner in crime har idag suttit och försökt strukturera och skriva om grupparbetet. Detsamma står på schemat imorgon. Mellan passen försöker jag hinna skriva min egen individuella uppsats. Det går sådär om jag ska vara ärlig. På onsdag ska gruppen spela in en film som vi tänker använda som redovisning nästa vecka. 

Jag måste stressa lite med allt skolarbete eftersom Maria kommer på onsdag. Torsdag till och med lördag är det ju Siesta! i Hässleholm. Vi ska titta på bland annat NOFX, Death Cab For Cutie, The Hives och Royal Republic. Det ska bli så kul!

Nu: lite läsning och sedan sömn! Min partner in crime kommer hit vid åttatiden imorgon bitti. Då är det bäst att jag är pigg och alert.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar