onsdag 2 maj 2012

Finast idag och morgondagens farhågor

Finast idag var nog efter min engelsklektion när min handledare sade till mig att jag "utstrålar vänlighet" när jag håller i lektioner. Det lät minst sagt himla fint! Jag vill definitivt inte vara en auktoritär diktator som står och föreläser timme efter timme utan en tanke på eleverna. 

Imorgon misstänker jag att det finaste inte kommer vara när min mentor från högskolan kommer och ska bedöma mig. Första gången var han väldigt sträng. Förra gången var han väldigt positiv. Vem vet vad han kommer tycka imorgon? Usch. Det är inget jag ser fram emot, men det måste göras. Jag hoppas att han inte är alltför sträng imorgon. Och att eleverna sköter sig. 

Imorgon blir det en lång dag i Eslöv. Nästan tolv timmar. Först praktik och sedan öppet hus med föräldramöte på eftermiddagen och kvällen. Jag kommer säkerligen vara mör efter det.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar