söndag 20 maj 2012

Hemma

Nu är jag äntligen hemma efter en massa flyg-, bil-, tåg- och bussresor. Hemma väntar en massa skolarbete. Ett par dagar den här kommande veckan (till exempel imorgon) ska jag åka till Eslöv och göra klart mina fältdagar och på så vis avsluta den här terminens praktik. Sedan har jag ett grupparbete som ska skrivas, en redovisning av det arbetet som ska planeras och en individuell uppsats att skriva. Allt på lite för kort tid, men så går det när man åker till Kreta lite sådär impulsaktigt. Det var värt det!

Igår innan vi åkte sade Anna att jag kunde stanna en vecka till på Kreta och bo hos henne. Jag var så himla sugen på att göra det men jag hade för mycket att göra här i Sverige. Tyvärr. Men vem vet? Jag kanske åker dit senare i år om jag hittar en billig resa. Kanske tar jag med mig Johanna så att vi tre kan ha en liten återförening. Anna, Hannah och Johanna. Som boken. Det fick vi alltid höra. 

Jag saknar Anna och jag saknar Kreta men nu måste jag fokusera på de sista skolveckorna och den sista tiden i Lund innan jag åker till sommarjobbet i Ed. Men helst av allt hade jag velat vara här:



Nu en dusch och sedan läggdags (med lite sällskap av The Hunger Games). Imorgon ska jag upp innan halv sju, hujedamig! 

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar