måndag 7 maj 2012

Från dåligt till gott humör

Från och med sent igår har jag varit på dåligt humör av olika anledningar. Och det har inte blivit särskilt mycket bättre under dagen av olika anledningar. Som tur är kändes allt mycket bättre nu ikväll. Att gå på bio. Att lyssna på min sommarmusiklista. Och framför allt att ta en promenad i fina Lund precis innan solen gick ner och bara njuta av vädret, växterna och känslorna. Det är något med Lund som gör att jag blir på bättre humör. Som gör att jag mår bra. Och bättre. Här kommer ett par bilder från kvällen:


Finast idag var nog när jag tog bussen hem och busschauffören saktade in när hen såg att en liten pojke fick syn på bussen och sprang som en galning mot busshållplatsen för att hinna med den. Sådant gör mig så himla glad!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar