måndag 25 april 2011

Tre irriterande saker eller välkommen till klagomuren

  • Jag tog verkligen med mig fel kläder. Jag ska vara hemifrån i sammanlagt tre veckor, det är 20 grader i skuggan och här sitter jag med två par jeans, koftor och annat onödigt. Plus ett par leggings som gick sönder häromdagen. Som vanligt.
  • Jag har precis insett att jag förutom att ha missat en konstrunda och fest också kommer missa två födelsedagsfester (och Lunds valborgsfirande som ju är lite speciellt). Är det inte märkligt att allt måste äga rum samtidigt? Det är så trist att man alltid måste missa en massa saker. Väljer man något får man välja bort något annat. Att äta kakan och ha den kvar kommer inte på fråga.
  • Ja, den här vet ni ju. Det är ovan nämnda grader och jag sitter inne och ugglar med min uppsats som är motvillig till att skrivas. Att skriva uppsats på våren suger verkligen. Tacka vet jag hösten!

Sådär. Nu har jag fått det ur mitt system. Man får tänka så.

Nu ska jag uggla lite till.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar