onsdag 27 april 2011

Herreminje, nu dog jag faktiskt!

Andas in. Andas ut. Ingen panik nu! Alltså. Jag dör. Ja, det gör jag nog. NOFX och No Use For A Name kommer till Malmöfestivalen i augusti! Men läste ni!? NOFX, mitt favoritband, och underbara NUFAN! Jag har visserligen sett båda innan, men det gör ju bara saken värre. Jag vet hur sjukt bra de är live. Man kommer alltså kunna se dem gratis i sommar. Gratis!

Det enda problemet är att jag kommer vara i Ed och jobba. Jag har inte fått mitt schema än, det ligger hemma hos mamma som just nu är i Spanien. Så jag kan inte kolla om jag är ledig eller inte. Men jag hoppas verkligen det. Annars får jag fixa det på något sätt. Jag jobbar när som helst annars, men inte när NOFX spelar! Jag måste dit, så är det bara.





/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar