onsdag 13 april 2011

Några meningar i punktform

  • Jag börjar känna av en viss åldersångest. Plötsligt ska varenda människa ha barn (till och med min lillebror!) eller så har de redan fått en unge eller hundra (mild överdrift). Och i lördags klagade Annas pappa på oss ungdomar som inte hade hittat någon när vi var så gamla som 25. Gulp. Samtidigt är jag hellre ensam än ihop med någon för att det är "praktiskt". Tyvärr kan jag inte bli en catlady eftersom jag är allergisk mot katter. Vad återstår då?!
  • Igår hade vi bokcirkel hos Karin i Malmö. Finfint med ost, kex, vindruvor, vin och lite choklad! (och ytterst lite snack om boken)
  • Jag har fortfarande problem med sömnen. Det tar extremt lång tid att somna nästan varje natt och jag sover hur länge som helst (mild överdrift, igen).
  • Det enda jag vill ha just nu är lite bättre rutiner/regelbundenhet och lite vardagsmagi. Det är väl inte för mycket begärt?
  • Vissa dagar gör jag verkligen inget vettigt. Jag måste sluta med det.

/Hannah

2 kommentarer:

  1. Hahahaha 25.. då är väl jag helkörd!!

    Du får bli doglady som jag då :P

    SvaraRadera
  2. Ja, jag får nog bli det! ;)

    SvaraRadera