torsdag 21 april 2011

Sol + H&M kommer alltid vara roligare än min magisteruppsats

Idag fyller lillebror Sebastian 17. Galet! Jag gick iväg och köpte två par solbrillor som han önskade sig och en fin hatt. Han blev nöjd.

Istället för att skriva en massa på min uppsats gick jag och handlade en massa billiga och fina kläder på H&M. Detta faktum och solskenet idag gör mig glad. Fast jag har faktiskt skrivit en sida uppsats idag. Imorgon ska jag se till att komma igång på riktigt. Jag fick helt enkelt dispens idag. Yes.

Annars har jag inte så mycket att skriva. Lillebror Fredrik är söt och prinsesstårtan var god. Ungefär så. Jag förstår inte riktigt vart dagarna tar vägen. Jag gör inte så mycket, men jag har inte tråkigt heller, så jag förstår verkligen inte vart tiden tar vägen. Märkligt.

För övrigt saknar jag vännerna i Lund/Malmö (och alla andra vänner som är utspridda överallt, men det är ju en kronisk känsla). Men det vet ni väl?

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar