lördag 20 november 2010

Trist

Usch. Jag har fortfarande en massa problem med internet. Vissa sidor kommer jag inte in på, vare sig jag använder Firefox eller Internet Explorer. I Firefox står det "bad request" eller "method not implemented" och i Explorer laddas sidor som aldrig blir färdiga. Man kommer aldrig till sidan. Så himla störande. Jag kan till exempel inte kolla min mail, jag kan inte googla och jag kan inte kolla på Eniro som jag har behövt flera gånger på två dagar. Det är märkligt att bara vissa sidor funkar. Jag får för mig att det är webbläsarna eller mina inställningar det är fel på, men jag vet verkligen inte hur jag ska fixa det. Det är verkligen jobbigt att ha en illa fungerande dator.

Om det är någon som har en möjlig lösning på problemet så får ni gärna säga till, för det här funkar inte!

/Hannah

2 kommentarer:

  1. Har du kollat säkerhets inställningarna för webläsaren?

    SvaraRadera
  2. Ja, fast det hjälper inte så mycket när jag inte vet vad jag ska titta efter. Är kass på allt sånt. :(

    SvaraRadera