torsdag 4 november 2010

Hannahs långa önskelista

(eftersom jag redan har frågat flera i familjen vad de önskar sig kanske det är på sin plats att skriva en egen önskelista inför julen. dessutom är det roligare att skriva önskelista än att tentaplugga!)

Enkelt och uppskattat:

  • Dinero. Pengar. Money. I need it!

Coola saker:

  • En svart, stålsträngad gitarr.
  • En svart eller röd eller allmänt cool elgitarr med förstärkare (drömma kan man alltid!).
  • Alla sorters musikinstrument, till exempel melodica, fiol och xylofon.

Fina saker:

  • Penguinmuggar, gärna Jane Austen, Charles Dickens och Charlotte Brontë (klicka på bilden för att komma till en internetbutik som säljer dessa underbara muggar):


  • Penguinpennor (samma butik som ovan):


  • Söta örhängen från Meloa (de har en webshop!). Jag vill gärna ha dessa och dessa:

  • Fina halsband från samma ställe. Halsbandsur, halsband som ser ut som små väskor, halsband med roliga berlocker och halsband i gammal stil. Ja, nästan alla deras halsband!

Läs- och sevärt:

  • Jag vill fortfarande ha Harry Potter and the Half-Blood Prince på DVD.

Saker jag "behöver":

  • Pyjamas i storlek L eller 42. Gärna svart, grå eller röd. Eller något helt annat. Dessa två från H&M är fina tycker jag:

  • Stämapparat för ukulele (OBS! inte samma sak som en vanlig gitarrstämmare! fråga i butiken!). HÄR finns till exempel en.
  • Hårfön. Helst inte alltför stor.
  • Locktång.
  • Parfym: Escada Marine Groove.

Fast helst av allt önskar jag mig lycka för mig, min familj och mina vänner. And... world peace!

Vad önskar ni er?

/Hannah (som alltid känner sig hemsk när hon skriver långa önskelistor)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar