fredag 26 november 2010

Lite trött

Alltså. Jag kom hem vid midnatt igår efter bion (åh, Harry Potter!). Sedan fastnade jag ganska länge framför datorn. Till slut insåg jag att det var dags att i alla fall ligga i sängen. Så jag läste. Eftersom jag inte var trött. Och jag läste och jag läste. Och jag spelade gitarr och sjöng och skrev till och med en tredje vers till en av mina låtar. Och jag tänkte. Och jag läste. Och jag gick på toa och såg då att klockan var sju på morgonen trots att jag inte hade sovit en blund! Är det inte galet? Och jag var nog vaken till kanske nio och gick upp nyligen så jag har kanske sovit 1-2 timmar sammanlagt. Jag förstår inte hur detta gick till?

När klockan var runt åtta var jag fortfarande pigg och jag funderade allvarligt på att kanske gå till gymmet och simma eller något. Varför inte göra något vettigt när man ändå är pigg? Så blev det inte. Antagligen för att det alltid är mycket skönare i sängen än att gå ut i kylan.

Jag fattar verkligen inte. Jag vaknade visserligen ganska sent igår, men detta?

Och vid ett ska jag vara lärare så det funkar inte att sova ett par timmar till.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar