måndag 29 november 2010

Dag 6: Min dag

Dagen började riktigt bra. Jag gick upp vid åtta och sedan bar det av till gymmet där jag och Johanna simmade en kilometer. Ett mycket bra sätt att starta dagen på!

Tyvärr blev resten av dagen sådär. När jag skulle sätta mig och jobba hemma en stund innan mitt andra jobb strejkade tangentbordet. Så ingen transkribering blev gjord. Sedan var det dags att jobba på skolan och jag lyckades göra vissa elever oroliga. Förhoppningsvis lugnar de ner sig. När jag sedan kom hem blev det uppenbart att jag har världens jobbigaste virus på min stationära dator som jag nu försöker få bort. Jag har ingen aning om var det kommer ifrån. Det enda jag vet är att det är jäkligt jobbigt, särskilt med tanke på att viruset gör att man inte kommer åt internet. Jäkla skit.

Med andra ord har jag haft en ganska kass dag. Jag har inte orkat läsa något trots att jag har en massa att läsa till på onsdag. Just nu känns inte något roligt eller bra. Allt bara skiter sig. Vad det än handlar om.

Det enda jag vill ha nu är jul och "lov". Lite glädje, lycka och lugn. Det hade varit fint.

Jäkla skitdag.

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar