lördag 14 november 2009

Samma problem varje dag

Jaha, ska man äta idag också alltså!? Jaja. Ok. Dags att duscha och skynda till Willys och handla innan jag svälter ihjäl då. Yes. Det kanske blir en ostkaka. Det är tydligen Ostkakans Dag idag. Och då måste man äta ostkaka. Om man vill i alla fall. Eller?

I min gamla grundskolas matsal serverades inte mycket gott, men deras ostkaka var enligt mig gudomlig! Frödinges ostkaka kommer inte ens i närheten. Jag blev alltid glad när det stod ostkaka på matsedeln. Och risgrynsgröt. Och grönsakssoppa med ostmackor. Mmm. Redan då kunde man märka vegetariantendenser från min sida. Det godaste har alltid varit det som inte innehåller döda djur. Så är det. (sedan är det en annan sak att det godaste oftast är onyttigt. hm)

Hopp i dusch nu!

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar