måndag 31 januari 2011

"Ew" är bara förnamnet

Alltså. Usch. Jag har blivit biten över hela kroppen och har ingen aning om vad det är. Och det kliar så att jag skulle kunna förgås. Vad fan. Har jag fått vägglöss eller något annat äckligt? Räcker det inte med min kvalsterallergi som gör att jag vaknar med en helt täppt näsa varje morgon? Jag blir så trött. Och äcklad. Jag ska byta sängkläder och hoppas att det hjälper. Kanske slipper jag helvetet imorgon. Wish me luck.

Några teorier om vad det kan vara? Vem vet, kanske någon av mina djurägare till vänner tog med en extra present i lördags. Jag verkar hur som helst ha fått betten inatt. Hu.

/H

7 kommentarer:

  1. Jag kan få liknande ibland, men kan aldrig lista ut vad det är. Inte så många dock.. kanske 3-5 totalt oftast på rygg och ben.

    Hoppas att det hjälper att byta sängkläder!

    SvaraRadera
  2. Det finns ju en risk att djuren tar in loppor. Men skönt att du inte får så många och att du inte har det jämt.

    SvaraRadera
  3. Ja men loppor är sällan på människor, och har aldrig sett en loppa. Såg dem i Florida på Angis hund en gång och de är ganska svåra att missa!

    Det kanske är aggressiva kvalster! hahaha

    SvaraRadera
  4. Ja, vem vet vad jag har fått för skit. :( Vampyrer?

    SvaraRadera
  5. kolla mellan sängen och madrassen efter svarta prickar, vägglöss! Vanligt hos studenter ;) A i penybridge

    SvaraRadera
  6. Jag ser inget och jag har ändå vita väggar. Mycket märkligt!

    SvaraRadera