fredag 7 januari 2011

På hatlistan

  • Ryggvärk efter att ha suttit som en hösäck framför kompjuttern hela dagen.
  • Pluttinuttiga par som pratar bebisspråk med varandra. Då känner jag för att skrika. Jag skulle nästan föredra att vara inlåst i ett rum med Mariah Carey på högsta volym. Nästan.
  • Att inse att studier är en neverending story, precis som hushållsarbete. I mitt fall, i alla fall.
  • Att ha varit korkad och öst på för mycket tvättmedel så kläderna känns som om de vore insmorda i kokosfett.
  • Att ligga efter i nästan allt. Föck.
  • Att jag skippar grammatiktentan imorgon och gör den på lördag istället. Jag som skulle vara skolledig en vecka. Fan.
  • Men livet.
Äsch. Jag är bara på dåligt humör. En dagens nöjdhetsfaktorer kommer snart hem i din brevlåda. Förhoppningsvis.

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar