onsdag 19 januari 2011

Chocktillstånd

Alltså. Att sätta på ett avsnitt av en serie man gillar utan att ha någon som helst aning om att det är den absolut sista delen av den serien kan jag verkligen inte rekommendera. Jag är i chocktillstånd. Plötsligt fick man se fem-tio minuter av vad som hände två år senare och nästan allt var annorlunda. Och sedan var det slut. För alltid. What?! Bara två säsonger? Och ingen varning om att det snart skulle vara slut? Och allt hände så fort. För fort. Jag hann inte smälta hälften. När avsnittet (och serien!) var slut satt jag med gapande mun (true story!) och fattade nada. Så känns det fortfarande.

Jag som ville ha mer dysfunktionell familj. Fan.

/Hannah
(aka. den gapande munnen)

2 kommentarer:

  1. Va nej? Vilken serie är det? Inte Modern Family väl??

    SvaraRadera
  2. Nej, inte MF. Ingen serie du ser på, som tur är för dig! :)

    SvaraRadera