torsdag 6 januari 2011

Drömmar

Jag drömmer en massa för tillfället och jag kommer ihåg en del av drömmarna. Inatt drömde jag att en bekant var väldigt intresserad och ville dejta mig. Efter lite betänketid sade jag ja, trots att vi är så olika när det kommer till sådant som jag tycker är viktigt. Jag tror att vi blev lyckliga tillsammans, trots våra olikheter. En mycket märklig dröm. Jag fattar inte varför jag drömde detta och speciellt inte varför jag drömde om den här människan som jag verkligen inte är intresserad av och som jag aldrig pratar med, inte ens på Facebook.

Jag har också drömt att jag har hittat en sydamerikansk liten pojke som verkade övergiven och att jag snart tappade bort honom. Sedan fick man höra på nyheterna att han hade dött. Jättehemskt.

Varför drömmer man egentligen och varifrån kommer alla dessa märkliga tankar? Jag blir mest konfunderad av mina drömmar. Jag försöker fundera ut varför jag drömmer som jag gör, men jag blir bara mer förvirrad.

Har jag några drömtydare bland mina läsare?

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar