torsdag 19 augusti 2010

Kvällsflum

Är i Lund igen. Johanna röstade på höstkväll, jag på sommarkväll. Regnet lämnade vi hur som helst i Dalsland. Vi vet fortfarande inte vad det var för ord jag var ute efter på tåget. Jobbigt. (nämen, nu kom jag på det tack vare en synonymsida. "rättfärdiga" var ordet vi sökte!)

På lördag ska jag göra det där i värsta fall ödesdigra provet. Helst vill jag bara skriva en bok istället. Den där jag började på för ett tag sedan. Min framtida bestseller. Ehum.

Jag längtar tills alla serier börjar igen. Nu har jag mest tittat på Huge. Älskar't. Som den kärlekssucker jag är.

Ni kanske har glömt hur jag ser ut? Det vore ju trist, så här kommer en bild med den kanske snyggaste minen i min repertoar. Såhär ser jag ut idag i min ganska mörka lägenhet.

Godnatt, vettja!

/Hannah (in desperate need of a haircut)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar