lördag 28 augusti 2010

Estocolmo

Om ett par timmar bär det av till Stockholm och fina vänner. Jag ska bo hos min fina barndomsvän Johanna (i hennes veganska kollektiv!). Ikväll kommer Samuel, Jenny och deras lilla Lone bjuda på god trerätters middag. I can't wait!

Imorgon ska jag och Johanna träffa bästa Alex och äta ute och gå på bio (min födelsedagspresent till Johanna). Förhoppningsvis hinner vi också ta en titt i DEN HÄR butiken som jag har velat besöka länge.

På måndag ska jag träffa Lise som jag träffade på Roskilde. Sedan måste jag tyvärr åka hem till Lund eftersom skolan börjar på tisdag. Helst hade jag stannat i Stockholm en vecka eller två till. Helst.

Det blir trist att lämna min örebrofamilj, men som tur är väntar en massa skoj i Stockholm.

Vi hörs på måndag eller tisdag!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar