onsdag 4 augusti 2010

Dagens citat (och skratt!)

"Lyssna nu på mej…..jag vet att det är jätte jobbigt att uppfostra barn. Jag har fyra barn själv så jag vet. Jag har varit nära att slita mitt hår många gånger men jag kommer alltid ihåg Lilla huset på prärien och jag kan inte komma över hur tålig mamman och pappan var. Nu menar jag inte att Kamran sitter vid köksbordet och spelar fiol varenda afton utan vi har försökt att följa en TV Shows goda values så gott vi kunde. Kom ihåg! alla fantastiska Mammor! att håll alltid på det som känns rätt för din familj. Bli inte påverkad av saker som känns fel."

Haha! Maria Montazami alltså!

/H

2 kommentarer:

  1. djupt, verkligen! "bli inte påverkad av saker som känns fel"

    SvaraRadera
  2. Jamenprecis! Hon är så missförstådd. Hon är mycket smartare än de flesta tror. ;)

    SvaraRadera