lördag 18 april 2009

Tenta avklarad

Yes! Tentan gick bra. Jag har till och med chans på ett VG. Så nu ska jag sluta sura för det (för tillfället i alla fall). Synd bara att allt annat hinner ifatt en nu. Livet är så jäkla trist! Jag hoppas på något trevligt och roligt och bra nu! Kan inget sådant hända? Som tur är kommer min fina Alexis hit imorgon. Hon ska bo här i hela sju veckor och det ska bli så himla kul!

Fast...jag borde inte klaga alls. Det är fint väder, jag har klarat min tenta och jag ska äta godis (notera att detta är viktigast av allt!) idag. Jag försöker att se de bra sakerna, även om tankarna gärna vandrar iväg till det som är mindre trevligt att tänka på. Varför är vi så negativa? Eller är det bara jag? (det skulle inte förvåna mig!)

Ok. Sluttjatat.

Nu känner jag för att spela lite gitarr!

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar