lördag 4 april 2009

Smart sommarjobbsidé

Nu vet jag hur jag ska klara sommaren! Att jag inte har tänkt på det tidigare! Jag kan ju istället för att "skriva" blogg "driva" blogg! Supersmart!

Med andra ord; jag kommer driva Sveriges mest populära blogg inom kort. Jag ska bara klura ut framgångskonceptet. Tänk, tänk, tänk...

Nu vet jag! I kommande blogginlägg kan ni se fram emot:
  • en sexblogg
  • en riktigt elak blogg som dissar allt och alla
  • tusen "dagens outfit" per inlägg
  • en modeblogg med de senaste trenderna (dock bara designermärken, inget billigt H&M-krafs, vem bär det liksom?!)
  • bilder på mina barn, sexlingarna (jodå, de kommer snart!)
  • smarta åsikter och värderingar à la Blondinbella
Hm. Av någon anledning känns inte det här genomförbart. Varför?

Fan, också. Det blir nog en fattig sommar ändå (om jag inte vinner på lotto, vill säga. fat chance).

Och idag äter jag godis. Fatso.

/Hannah (fortfarande dåliga framtidsutsikter)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar