söndag 26 april 2009

Six weeks

Jag fattar inte riktigt att det bara är sex veckor kvar av terminen och att jag på dessa veckor ska hinna med:

  • att läsa ut två romaner
  • en tenta i ordkunskap (vilka jävla engelska ord som helst kan komma!)
  • en tenta i min valbara kurs Evil in English Literature
  • en uppsats i min valbara kurs (bara om man vill ha chans på VG, men jag är tyvärr ambitiös!)
  • ett quiz i språkvetenskap
  • mitt språkvetenskapliga "projekt" som utgör mer än halva betyget (jag har inte ens börjat)
  • att skriva min B-uppsats om boken The Good Soldier (jag har inte ens börjat)
  • en tenta i grammatik
  • en tenta i översättning
Har jag glömt något? Nej. Jag tror att det är allt. Jag känner mig lite stressad. Hjärtat klappar när jag ser hur mycket jag har att göra. Jag borde nog gå och plugga nu. Gulp.

/Hannah (aningen swamped)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar