måndag 6 april 2009

Reviens demain !

Nu har jag varit duktig och jobbat i en timme. 150 kronor rikare, med andra ord! Supert!

Ja, jag vet att jag har legat på latsidan när det kommer till bloggen, men i torsdags fick jag impulsbesök av Anna som stannade över natten. Sedan blev det lördag och överraskningsfest för Dring i Malmö (apkul, faktiskt!). Igår hade jag skolpanik (samt lite baksmälla och fettbegär, men det behöver vi väl inte gå in på? förresten var jag "duktig" nog att faktiskt gå till pizzerian och hämta min pizza. jag är superalert!) och läste ungefär hela sista halvan (det låter konstigt, men jag tror att det är logiskt?) av Great Expectations. Ganska bra bok. Även om jag föredrar Oliver Twist.

Förutom att jag har jobbat idag har jag suttit på skolan från nio på morgonen till fem på eftermiddagen. För en gångs skull har jag gjort vad jag borde till morgondagen!

Mumsig mat på Wrap House.

Som sagt!

Finaste Annsen herself på restaurangen.

Dags att sova. Imorgon ska jag lämna in en liten "summary". Hujedamig!

Dagens nöjdhetsfaktorer (och kanske gårdagens?): Jag gick på step igår! Jag har tjänat lite pengar idag. Jag var duktig och pluggade idag. Det är påsk snart! (= "påsklov", även om jag kommer plugga så mycket som möjligt) Bara två föreläsningar kvar den här veckan!

Guten Nacht. Nu börjar det bli sent!

/Hannah (ganska nöjd, ändå!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar