torsdag 23 april 2009

Mäh!

Vem tycker att det är aptrist med Jude Law?! Och Hamlet?! Gud siiig förbarme/Men käre värld! (som farmor brukar säga! yes. båda uttrycken)

Dagens nöjdhetsfaktorer: Ett stycke lingvistikuppgift är klar samt skickad till rättande lärare ("if you work on it more than three hours you're doing something wrong!". eh. jag tror att jag har hållit på med den i tio timmar. minst). Min andra transkription blev färdig samt skickad till ansvarig lärare idag (två transkriptioner klara = 10 timmars jobb = 1000 spänn före skatt (jodå, jag visste väl att jag inte skulle få 150 kr/timme i början! 100 kr/timme blev det reducerat till. säkert för att jag är så långsam)). Jag fick mina fina Millencolinlurar idag (and they are gorgeous!). Dessutom har jag tvättat. Fan, vad jag är bra!

Hörlurarna. (jo, tack, jag vet att det är världens sämsta bildkvalitet. jo, tack, jag vet att jag borde gå och reklamera den där sjukt kassa webkameran)

/Hannah (som tycker att det är ok med parenteser inuti parenteser (jomenfaktiskt!))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar