måndag 11 juni 2012

Tosselilla

Igår åkte jag, Lisa, Karin och Sascha till sommarlandet Tosselilla i Tomelilla. Lisa hade gratisbiljetter och vi fick låna Karins familjs bil, så vi körde helt enkelt dit för att ha lite kul tillsammans med en del av Skånes 5-åringar (ehem!). Vi åkte karuseller, hoppade, åkte go-kart samt struntade i badlandet eftersom det var lite kallt i luften. Kul dag!

Karin känner sig som hemma.

Lisa också!

Det faktum att rutschkanan var ungefär lika lång som Karin och Lisa stoppade dem inte.

Min lyxmat på stället.

Den här hoppgrejen var livsfarlig. Men jag var lite bättre än både Lisa och Karin på att ta mig upp efter att ha ramlat.

Till sist åkte vi go-kart (jag kom i alla fall tvåa!). Sascha, Lisa och jag (plus Karin bakom kameran).

Så himla konstig men rolig dag! Det är sånt vi gör, mina vänner och jag. 

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar