tisdag 19 juni 2012

Hej och förlåt

Hej på er! Jag måste be om ursäkt. Jag är alltid dålig på att blogga när jag är i Ed, vilket jag ju kommer vara hela sommaren. Tant pis, som en säger på franska.

Det händer inte så mycket just nu. Jag har jobbat några dagar sedan jag kom hit och jobbet får jag såklart inte skriva om i min blogg. Inte särskilt mycket i alla fall. Hur som helst tycker jag att det har gått bra och det känns som om det kommer att funka även den här sommaren. Just nu ser det ut som om jag kommer jobba till den 15:e augusti. 

Annars har jag varit med på lillebrors skolavslutning, joggat runt sjön några gånger, fikat hos farmor, ätit en del jordgubbar och glass och lite annat. Imorgon tänkte jag klippa mig och sedan äta lunch med bästa Maria. Efter det ville mormor bjuda på fika. Fint!

Just nu är jag ledig tre dagar. Så himla skönt! Till helgen jobbar jag nämligen natt fredag till söndag. Inte så mycket midsommarfirande, men det blir mycket pengar.

/Hannah

2 kommentarer:

  1. Måste erkänna att jag läste "tant piss" första gången :D

    Vi får försöka ha en filmkväll någon gång när du är ledig. Kanske Maria också vill med? :)

    SvaraRadera
  2. Haha, nej, det stod det inte! :P

    Ja, det låter trevligt! Och du måste titta på Girls och Downton Abbey!

    SvaraRadera