tisdag 12 juni 2012

Ok, jag tror att jag behöver en större väska

Alltså. Att packa kläder (och böcker!) för en hel sommar är inte lätt. Eller egentligen är det ganska lätt. En packar helt enkelt allt en vill ha med. Problemet uppstår när en inser att väskan är för liten. Sedan kanske en borde ta en funderare över sina prioriteringar när ungefär halva väskan består av böcker.

Som alltid när jag packar hamnar en massa kläder som ska packas ner på sängen. Kaos!

Resväskan är överfull med böcker och kläder och när jag läser på packlistan ser jag en massa saker som jag har glömt bort. Typ joggingskor. Sminkväska. Extraskor. Kamera plus laddare. Med andra ord en massa saker som tar en massa plats. Hur. Ska. Jag. Lyckas. Med. Detta?!

Detta är alltså innan jag har packat ner det mesta av kläderna. Suck!

Ok. Bäst att jag fortsätter packa. Eller försöker i alla fall. Ångest!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar