tisdag 5 juni 2012

Några ögonblick från Siesta!

Vi hade en himla fin festival i helgen, Maria och jag. Om en bortser från kylan och regnet då. Men vi sov som sagt bara i tält en natt, sedan sov vi i Lund. Väldigt skönt kan jag meddela! 

Här kommer några ögonblick från Siesta! Tyvärr har jag inga bilder från i fredags eftersom min mobil var död då. Dessa kommer således från i torsdags och i lördags:

Det var torsdag, tältet var uppe och vi tog varsitt glas vin. Fint!

Festival! Vid ingången träffade vi en tjej från Ed som kände igen oss. Kul!

Maria fick ett foliesvärd av langosförsäljaren. Oklart varför. 

Den första konserten vi såg var Royal Republic. Skitbra!

Snyggare och charmigare karl får en leta efter.


Snart var det dags för The Hives som jag har velat se i mer än tio år. Äntligen!

Maria, jag och mitt läppstift på tänderna var pepp!

Howlin' Pelle och The Hives!

Lika elegant som vanligt.

Jag var glad, Maria var trött.

Fat Mike i NOFX, mitt favoritband!

El Hefe!

Hela bandet.



 El Hefe spelade trumpet.

Finaste Ben Gibbard i Death Cab for Cutie

Kärlek på den. 

I fredags såg vi till exempel Kapten Röd och Syster Sol. Mycket bra båda två!

Jag tyckte att alla konserter var väldigt bra, men jag saknade vissa favoritlåtar både när vi lyssnade på The Hives och på Death Cab for Cutie. Men sånt är livet. Jag är så himla glad över att jag fick se dem och att att Ben spelade I Will Follow You into the Dark

På plats träffade vi även på bästa Anna, Malin och Eric. Kul! Himla fin helg ändå. 

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar