måndag 11 juni 2012

Idag har jag...

... gjort listor med allt som ska göras, köpas och packas innan avfärden till Ed på onsdag.

... shoppat två par byxor. Vanligtvis hittar en inte så mycket bra kläder i lilla Ed. Imorgon fortsätter shoppingen i Malmö eftersom jag är på jakt efter ett par shorts.

... joggat förra veckans sista pass. Ja, jag vet. Jag är dålig. Men igår var jag helt slut efter helgens alla bravader och dessutom hade jag lite ont i benhinnorna. Så den här veckan blir det fyra joggingpass.

... använt mig av appen Runkeeper och sett att min runda just nu är ungefär 4,5 km. Mer än vad jag trodde!

... sett en massa glada studenter på lastbilsflak och blivit chockad av insikten att det är 7 år sedan jag tog studenten.

... blivit pepp över att nya säsongen av True Blood har börjat!

... tagit det ganska lugnt egentligen.

Imorgon blir det en sista tur till Malmö innan avresan för lite shopping och umgänge med fina vänner.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar