torsdag 24 juni 2010

Måsten

Klockan är över åtta och jag måste äta. Och koka ägg. Just det. Jag måste koka ägg eftersom det är det jag ska ha med mig till knytkalasmidsommaraftonfesten imorgon. Jag som aldrig kokar ägg. Hoppas nu att jag inte förstör 24 ägg som folk sedan måste äta.

Jag har flyttat ett par lådor med grejer till den nya lägenheten. Vet icke hur jag ska få plats med all skit jag har samlat på mig. Smart förvaring får nog bli mitt nya motto om detta ska gå. Vet ännu mindre hur vi ska få dit min säng. Det är visserligen inte så långt, men det är tillräckligt långt. Hur som helst känns det härligt att ha min nya lägenhet, även om jag inte vet hur jag ska inreda mina 21.8 kvadratmeter.

Nu blir det Willys. Mat och ägg, ja.

UPPDATERING 22:39

Ojojoj! Tänk om jag hade vetat att jag är the master of all masters när det kommer till att koka ägg! Nemas problemas, liksom. Jag är antagligen bäst i världen på detta (eller ja. antagligen inte). Trevligt värre!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar