onsdag 23 juni 2010

6 saker jag ser fram emot

  • Kvällens middagsbjudning hos Helena i Kristianstad. Det blir (självklart) vegetariskt och italieninspirerat.
  • Midsommarfesten hos Anna i Mornarp på fredag. Vi blir väl runt 50 gäster som ska ha knytkalas, dans runt midsommarstången, brännboll och dans i ladan. Kul!
  • Roskildefestivalen nästa vecka! Jag dör! NOFX, Muse och Jack Johnson. Wunderbar!
  • Flytten. Det ska bli så himla skönt att flytta och komma i ordning. Just nu är det osäkert vilket datum det blir, men absolut senast den 10:e juli.
  • Englandsresan. Det blir visserligen jobb 24/7 och inte mycket lön för mödan, men jag tror och hoppas att det kommer bli så kul att det inte gör något. Jag ska inte bara till Englands riviera Torquay; jag ska också till London ett par dagar.
  • Min lilla sverigeresa i mitten/slutet av augusti då jag har tänkt besöka hela familjen, både i Ed och i Örebro. Dessutom ska jag försöka ta mig till Stockholm och träffa lite fina vänner där som jag träffar alltför sällan.

Vad ser ni fram emot i sommar? Eller kanske i höst.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar