fredag 18 juni 2010

Glass i stora lass

Det enda jag kan tänka på just nu är glass. Och vädret är ju inte alls sådär mulet och tråkigt som jag trodde att det skulle vara imorse. Min tråkiga att-göra-lista blir verkligen inte kortare av det här.

Jag funderar på att göra fredag till nya lördag, det vill säga onyttighetsdagen. Bra eller dumt? Det vet jag inte. Jag vet bara att jag vill ha glass. Helst den godaste och dyraste jag vet. Ben & Jerry's, jamenprecis! Om man bara käkar sött en gång i veckan kan man väl få glassa till det lite (pun intended)?


Min absoluta favorit.

/Hannah

2 kommentarer:

  1. Jag är helt inne på att minsta solsken = glass. För sommaren är den enda årstiden då jag egentligen ens äter glass. Så mumsa glass säger jag! Det är <3

    SvaraRadera
  2. Ja, vi får se. Idag eller imorgon blir det glass i alla fall! :)

    SvaraRadera