söndag 20 juni 2010

Ajajaj

Jag hade en himla fin kväll igår med prinsessfest, beerpong, gitarr och skönsång (?), samt samtal på både engelska och franska. Emmas engelske vän Mike var jätteförvånad över att jag hade en brittisk accent. Han sade att jag var den första han hade träffat i Sverige som hade pratat med en brittisk accent. Det låter märkligt tycker jag.

Gårdagens bästa: "If it takes this long, it's gonna smell!" - om toalettkön.

Jag hade som sagt en himla rolig kväll. Ända tills klockan ett ungefär. Då kände jag mig plötsligt väldigt snurrig och illamående. Jag fick helt enkelt ta en taxi hem. Det tog dock ungefär tjugo minuter innan jag fick tag på en taxi. Det är inte ok när man mår så dåligt.

Idag vaknade jag med huvudvärk och allmänt illamående. Jag bestämde mig för att det bästa nog vore att sova bort det värsta, så jag har sovit ungefär halva dagen. Men det blev bättre av det!

Det är farligt att gå runt och nästan omedvetet tänka att man inte kan bli full för att man har blivit så tjock. Det kan man uppenbarligen. Det behöver inte ens ta särskilt lång tid. Nu ska jag bli nykterist. Fram tills fredag i alla fall. Då är det trots allt midsommarafton i Mornarp!

Pizza nu. Jag behöver't. Fett, fett, fett. Det bästa sättet att återställa kroppen.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar