fredag 28 maj 2010

Regn, cyklar och matförgiftning

Det regnar ute. Sommarvädret är som bortblåst. Och jag ska snart ta bussen ner mot centrum. Där ska jag ge en tysk kompis pengar för cykeln jag hämtade igår. En fin, riktigt bra cykel (Monark) för tusen kronor. Inte helt fel! Nu ska jag sälja min kassa gamla cykel.

Sedan ska jag åka till Blekingska nationen där jag ska (volontär)jobba idag och ikväll. Jag ska laga en massa vegetarisk och vegansk mat till kvällens sittning. Jag hoppas att det går bra och att ingen blir matförgiftad. Det håller vi tummarna för!

Dags att åka.

/H

3 kommentarer:

  1. Idag satt jag på komvux å pratade med ett par kompisar då började vi prata serier då kom jag på att Black Books är den bästa engelska komedi serie ever då sa en kompis att han har dom på dvd så lånade dom och har rippat dom av honom snacka om en allnighter det kommer bli i natt = ) = )

    SvaraRadera
  2. Men herregud glömde ju skicka med detta klipp dont die laughing http://www.youtube.com/watch?v=C4wBLUBa8YI

    SvaraRadera
  3. DIRTY! Haha! Ja, den serien är underbar. Älskade när Manny spelade piano och när de drack de urgamla vinet!

    SvaraRadera