tisdag 18 maj 2010

Att vara positiv

Jag tycker att bloggen har blivit lite trist och tråkig och negativ. Just därför tänkte jag att det är dags för lite nöjdhetsfaktorer. Man har alltid något litet att vara nöjd med.

Dagens nöjdhetsfaktorer:

  • Allt kommer ordna sig till slut, det vet jag. Min familj och mina vänner är så fina och hjälper till så mycket de kan.
  • Jag tycker att det går bättre med maten. Jag känner mig inte lika beroende av socker just nu. Mycket bra!
  • Jag ska till Roskilde i sommar. Om jag så ska behöva leva på nudlar hela sommaren. Något kul måste man ha att se fram emot. Jag längtar!
  • Terminen är slut om mindre än en månad och sedan är det sommar!
  • Nu till helgen är det Lundakarneval, vilket bara sker en gång vart fjärde år. Så himla kul!
  • Jag ska till England i sommar.
  • Det är så himla klyschigt, men efter regn kommer faktiskt solsken. Jag vet att det kommer.

Vad är ni nöjda med idag?

/Hannah

2 kommentarer:

  1. Hmm att det faktiskt ÄR solsken idag.. Literally.. Har saknat solen! Bortsett från det är jag ganska nere jag med - men jag tittar ut och ser solen och då känns det lite bättre :)

    SvaraRadera
  2. Ja, solen skiner här också. Ska tentaplugga lite till och sedan ta en promenad! :)

    SvaraRadera