onsdag 26 maj 2010

Jaaaa! Eller?!

Ok. Jag tror att jag fick lägenheten. Tror. En minut i tolv stod jag i alla fall etta av nästan 50 sökande. Jag kommer inte riktigt ihåg hur det funkar, men jag tror att de kommer maila ett kontrakt imorgon om jag faktiskt fick lägenheten. Jag måste väl ha fått den?! Tänk om någon hemsk människa kom och bokade den när det var typ tio sekunder kvar? Det skulle icke förvåna mig. Men jag hoppas på det bästa.

Om detta går som planerat (peppar, peppar, ta i trä!) är det en ny plan som gäller. Nämligen att bara flytta en gång. Det vill säga att jag inte ska flytta mina grejer till min partner in crimes lägenhet, utan direkt till den nya lägenheten i början av juli. Dubbla hyror, ja, men det känns som om det är värt det. Då har jag en lägenhet innan jag åker till England och har redan flyttat dit innan avresan. När jag kommer hem behöver jag alltså inte tänka på flytt igen. Trevligt värre om detta går vägen! Nu håller vi tummarna att jag får ett kontrakt imorgon, helt enkelt.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar