lördag 2 juli 2011

Ville bara säga det

Min lillebror är så fin! Men det visste ni kanske redan? Nu är Emelie, Jocke och Carro i Örebro och jag är avundsjuk. Själv jobbar jag natt hela helgen. Redan efter inatt är jag helt slut. Mest eftersom jag bara fick drygt fem timmars sömn inatt. Så kan det vara. Här är sötnöten Fredrik:


Jag vet att jag har försummat bloggen lite, men jag har varit så mycket på jobbet. Även om jag inte skulle ha så mycket att göra någon gång (till exempel klockan elva på kvällen) känns det oproffsigt att blogga på arbetstid, så det skippar jag.

Idag har jag för övrigt gått på bakluckeloppis (Anna! jag köpte en fin plåtburk för fem kronor av din mor!), åkt ut till Töftedal med Astrid, Mickael och lille Viktor och lyssnat på Astrids syster Ingrid som sjöng, samt ätit både våffla och glass (sötsaksdag, yay!).

Nej, vet ni vad. Nu måste jag ladda lite i en dryg timme. Jag börjar jobba halv åtta igen. Förhoppningsvis somnar jag inte innan jag borde.

Ha en fin lördagkväll!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar