tisdag 12 juli 2011

En snabbis

Jag börjar jobba vid två och känner att det är en tråkig tid att börja jobba. Särskilt när man slutar vid tio (men jag får vara glad att jag inte börjar klockan tolv idag, passet 12-22 finns också).

Vi har två HP-filmer kvar. Sexan och sjuan. Det löser sig. Kanske. Imorgon ska vi hursomhelst se den sista Harry Potter-filmen. På premiärdagen och allt. Åh!

Annars försöker vi städa en del i mammas hus. Marias mamma och hennes sambo kommer nämligen på torsdag. Med andra ord har min mamma panik över hur huset ser ut. Vi har fått en städlista. Det är sant. Men jag älskar listor. Nej, förresten. Jag älskar att bocka av saker på listor.

Nu en snabb dusch och sedan jobb. Jag ska försöka orka. Pengar, pengar, pengar.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar