fredag 22 juli 2011

En dag provade jag min webcam

De snyggaste bilderna var de där jag syntes minst (heh!). Svartvita comic-liknande alltså.

Mutti!


Man kan spela in videos också. Men herrejisses, vilket hemskt ljud! Jag spelade in när jag sjöng och spelade piano och det lät som om jag sjöng i en bubbla och pianot lät stundvis som en orgel, stundvis som en xylofon. Mycket märkligt. Jag som hoppades att jag äntligen skulle kunna spela in videos med ok kvalité. Ibland känns det som om det inte är meningen att folk ska höra mig sjunga.

/Hannah

2 kommentarer:

  1. En möjlighet kanske skulle vara att köpa en separat mikrofon som man pluggar i, och spela in med Webcam men med bättre ljud från en "riktig" mic och inte den inbyggda?

    SvaraRadera
  2. Ja, det kanske kan funka. Får helt enkelt köpa en mick!

    SvaraRadera