tisdag 28 juni 2011

Typiskt

Åh, jag blir så trött. Här hade jag planerat att fortsätta läsa mitt masterprogram i engelsk litteratur till hösten, samtidigt som lärarprogrammet. Nu har jag kollat på båda schemana och de två föreläsningarna i veckan på masterprogrammet krockar med heldagarna på lärarprogrammet. F.A.N. Det är bara så typiskt. Man har inte ens fler än tre heldagar per vecka och ändå lyckas de pricka in de få föreläsningarna på masterprogrammet.

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra nu. Jag som hade tänkt läsa en masterkurs i sommar undrar nu om det ens är lönt. Om jag sedan inte får räkna kursen vill jag såklart inte lägga en massa tid på den. För tillfället ser det alltså ut som om jag bara kommer ha en master på ett år, inte två.

Fan. Nu kom jag precis på något. Jag får inte bo kvar i min lägenhet om jag inte tar 15 högskolepoäng i Lund i höst. Ännu ett problem. Gôtt.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar