torsdag 16 juni 2011

Gôtt!

Äntligen! Nu funkar bloggen igen. Nu slipper ni se en massa konstiga mellanrum eller en enda stor klump av text (peppar, peppar, ta i trä!). Jag vet inte om det är Blogspot som plötsligt har fixat sina problem eller om det hela handlar om webbläsare och att det nu funkar för att vi har börjat använda Google Chrome. Så länge det funkar bryr jag mig inte så värst mycket.

Idag har jag mest hängt med mormor. Och gått runt sjön (shocker!).

Just nu väntar jag på att lillebror ska ringa. Han har varit på Liseberg idag och jag har fått den fina uppgiften att åka och hämta honom när han kommer tillbaka med bussen ("Men Hannah. Du är den enda som inte ska upp tidigt imorgon!" Damn). Detta innebär att köra bil. I mörker (månförmörkelsemörker! ok, kanske inte längre, men ändå). Sist gång jag körde just precis den här bilen (ihateyoustupidcar!) var jag hela tiden osäker på om jag hade i rätt växel (den lät så mycket) och jag fastnade med bilen utanför min systers hus. Men jag skyller på regnet. Jag visste väl inte att det var lera under de stora stenarna! (det är sant. det förstod inte mina syskon heller. så ni vet)

Jag ogillar redan att köra bil. Antagligen för att jag kör så sällan. Jag blir stressad och nervös. Jag vet att jag borde köra oftare och jag ska försöka göra just det i sommar. Jag hade i och för sig inte tänkt att min nästa bilkörning skulle ske mitt i natten. Usch.

Wish me luck!?

/Hannah (som egentligen är bra på att köra bil, promise!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar